donderdag 29 april 2010

9 maanden!

Natan is ondertussen alweer 9 maanden oud. En hij groeit elke keer weer in alle opzichten. Mijn schrijversinspiratie is op, dus ik zeg het met fotos:

Voor het 40-jarige huwelijksfeest zijn we op de foto gegaan. Hieronder het resultaat. De bovenste 2 zijn fotos van de fotolijst, dus de kwaliteit is niet super:





Tijdens de fotoshoot van Natan, kwam Joris (zijn neefje) door het beeld lopen. Resultaat: deze spontane foto's!:



Zingen vind ik erg leuk! Geef me zelf maar het opwekkingsboekje, dan zoek ik er wel 1 uit!:



En de fles? Die houd ik zelf wel vast:



Nieuw spelletje, hoe trek ik mijn sokken uit in de kinderstoel?:



Wat vind je van mijn mooie kapsel? Het blijft alleen zitten met een beetje lak...:




Speelgoed interresseert mij niet. Ik wil de afstandbediening! Dus ik heb een oude van papa en mama gekregen, zodat ik ook kan zappen!:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten