maandag 6 juli 2009

Geestelijke nesteldrang.


Ik heb het in de opleiding geleerd en ook wel eens van zwangeren gehoord, maar het bestaat toch echt. De geestelijke nesteldrang. Wilde ik een week geleden nog van alles ondernemen, nu vind ik het heerlijk om thuis te zijn en lekker te niksen. Ik heb van de week weinig in mn agenda staan, en dat is ook wel lekker. Even langs mijn vriendin en naar de verjaardag van mn broer, dan is het alweer mooi geweest. Afgelopen weekend ook lekker rustig aan gedaan. Vrijdagavond is Corne gaan vissen met een oudcollega. (nu het nog kan, en hij geen luiers hoeft te verschonen en beschuitjes te smeren) Zaterdagochtend lekker uitgeslapen en smiddags zijn we een aantal uutrtjes naar het zomerfeest geweest van de gemeente. Het was er erg gezellig en in combinatie met mooi weer, zeumeren, pannekoeken, bbq en springkussens was het leuk om er even te zijn.
Zondag ook lekker gerelaxed... voorlopig de laatste mooie dag!
Ik kreeg van de week veel meelevende mailtjes/smsjes en krabbels. Of ik het allemaal wel vol hield met die hitte. Ik had echt niets te klagen! Ik had namelijk nergens last van! Rustig houden, veel drinken en niet te veel in de zon, dan was er niets aan de hand! Alhoewel ik stiekum wel blij ben dat het wat afgekoeld is.
Vanaf nu moet ik ook elke week op controle komen bij de verloskundige. Vrijdagmiddag stond er weer een afspraak. Maar binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Alles was keurig. Dat is wel een fijn idee!


Tenslotte heb ik één van de plannen die ik had voor in mijn verlof voltooid. Vorige week heb ik namelijk de naamslingers afgekregen! Ik ben er stiekum heel erg trots op, en daarom krijgen jullie al een stukje van de slinger te zien :D De namen blijven natuurlijk nog een verassing!

1 opmerking:

  1. Hey Colinde,

    Dat is mooi geworden zeg! En met recht mag je er trots op zijn!! Nu maar hopen dat je m gauw mag ophangen, of laten ophangen dan :-)

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen