dinsdag 4 augustus 2009

Wat worden we toch verwend!!!



De afgelopen 2 weken zijn wij enorm verwend door al het kraambezoek. Nou ja ik zeg wel wij, maar ik bedoel natuurlijk: Natan. Want het grootste gedeelte van de kraamcadeautjes zijn voor hem. Alhoewel papa en mama het erg leuk vinden om voor hem de cadeautjes open te maken! Ook hebben we maar liefst twee 10-dagen-pakketten gehad! Dus elke ochtend was het weer feest als we een pakje mochten open maken!
Vanmorgen heeft Natan even geposeerd tussen de cadeautjes die hij tot nu toe heeft gehad!









Tenslotte gaat het drinken aan de fles steeds beter. Alleen lijkt hij soms wat ongeduldig, waardoor het op gang komen van het drinken niet even vlot gaat. Dan krijg je het onderstaande tafereel:



Maar als hij dan eindelijk de smaak te pakken heeft:

3 opmerkingen:

  1. Ha Colinde en Corné,
    Wat is Natan verwend zeg!
    k Heb alle blog berichtjes eens doorgelezen. Gelukkig dat Natan nu goed drinkt en aan komt! En k kan met goed voorstellen dat het een teleurstelling voor je was om te stoppen met borstvoeding maar je hebt het in ieder geval geprobeerd! Slopend lijkt t me geweest...!
    Maar geniet ze met zn 3, k kijk alweer uit naar t volgende blog bericht!

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Corne en Colinde.

    Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon.
    Wat een mooi ventje met een prachtnaam.Als ik nog in Nederland had gewoond had ik zeker langsgekomen om jullie kleine Natan te bewonderen.Even om de hoek gekeken en genoten hebben.Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
    Beste Corne en Colinde geniet ervan zeker nu hij het een beetje beter doet en alweer op zijn geboorte gewicht zit.
    Vanuit Canada wensen we jullie een fijne tijd toe.Hopelijk zien we elkaar weer eens op de webcam zodat we even kunnen bijpraten.
    Wij hebben nu 9 dagen family over uit Nederland.
    Druk druk druk maar zeer GEZELLIG!
    Goed ik blijf jullie blog volgen,erg leuk om te doen.
    Liefs Kitty de Boer

    BeantwoordenVerwijderen