vrijdag 21 augustus 2009

Hoera 1 maand oud !!!



Vandaag hebben we een klein feestje! Ons mannetje is namelijk precies 1 maand oud! Wat is de afgelopen maand hard gegaan zeg! Aan de ene kant is hij niet meer uit ons leven weg te denken. En aan de andere kant is het ook nog wel wennen. Ik heb momenten gehad dat ik vol concentratie iets aan het doen was, en opgeschrikt werd door een kikje van Natan. En dat ik dan dacht: Oh ja, Natan is er ook nog! We zijn nu met zn drieen!

Het gaat gelukkig heel goed met ons mannetje. Hij groeit, drinkt en poept goed! Het vervelende is dat hij wel regelmatig huilt als hij op bed wordt gelegd. Ik denk dat het een gezelsschaps-mens is, en dat hij liever bij ons wil zijn. Dus daar moet hij nog even wennen. Ik zou namelijk niet weten wat het anders kan zijn, na een schone broek, een fles en een knuffel.
Maar als hij dan uiteindelijk slaapt ligt hij er super relaxed bij:



Nog steeds worden we enorm verwend door al het bezoek wat komt. Ik heb dus weer een foto gemaakt van alle cadeautjes!



Oh ja Natan heeft van de week zijn eerst rit naar het westen gemaakt! Zijn nichtje Anouk werd 9 jaar en daar zijn we even naar toe geweest. Natan vond het allemaal best. Hij heeft de heen en terugreis lekker liggen slapen!
En verder geniet mama enorm van dr verlof. Ik moet eerlijk gezegd nog niet denken aan het werk. Maar gelukkig mag ik nog 2 maanden thuis blijven. Maar goed ook, want ik merk dat ik lichamelijk nog niet helemaal 100% ben. Maar het gaat wel steeds beter! En tot die tijd genieten Natan en ik nog vollop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten