dinsdag 15 september 2009

Kraamvrouw af...

Officieel ben ik nu geen kraamvrouw meer. Je schijnt officieel 6 weken kraamvrouw te zijn, en die zijn al voorbij. Want Natan is vandaag alweer 8 weken oud!
Ik hoorde trouwens van de week van iemand dat die 6 weken afstammen uit de bijbel, waar de vrouw 40 dagen onrein was na de geboorte. Interessant. Had ik niet over nagedacht.

Dus ik vond het ook maar eens tijd worden om de naamslinger voor het raam weg te halen.



Alleen weggooien vond ik zonde van mijn werk. Er zitten namelijk heel wat uurtjes in. Dus ik bedacht: ik maak er een verjaardag slinger van. Ik weet het...het is nog een beetje voorbarig. Maar nu had ik er tijd voor, en wist ik het lettertype etc nog. Dus dit is het resultaat:



Ik heb hem nog maar voor 10 maanden in de kast gelegd ;)

Afgelopen zondag is Natan opgedragen in onze gemeente. Ook daar heb ik wat fotos van:





We hebben de afgelopen weken erg veel kaarten gehad. Zie zelf maar:



Over de 110 zijn het er! Maar van de week kwam er een kaart, speciaal helemaal voor Natan. Van zijn neven, oom, tante, opa en oma uit de dierentuin. Je snapt natuurlijk wel dat hij hier super blij mee was! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten