maandag 7 september 2009

Spetter, petter, pater...lekker in het water. En: op de grote stille heide!



Inmiddels weet ik hoe ik de fotos van mijn mobiele telefoon moet kopieren naar de pc. Vanaf nu kan ik dus meteen de desbetreffende fotos op mijn weblog plaatsen. Dus kijk nog even op het vorige berichtje, dan kun je zien de fotos die ik er later nog op heb gezet.

Het weekend ligt weer achter ons. Een zeer mooi weekend. We hadden een conferentie in onze gemeente: Glory and Grace. We hebben veel geleerd, maar ook veel ervaren. Ervaren hoe het is om een intieme band met onze God te krijgen. En dat is bijzonder! Ik wil het graag vertellen hoe het was, maar dan persoonlijk...niet op mijn publieke blog! De preken van deze conferentie kun je beluisteren op: www.doorbrekers.nl
Het waren 7 bijeenkomsten (dodgavond, vrdgochtend en avond, zadg ochtend en avond en zodg ochtend en avond). Waarvan we voor 3 bijeenkomsten oppas voor Natan hadden. De andere bijeenkomsten was ik van plan hem mee te nemn. En dat ging ook wel. Alleen merkte ik dat hij vrijdagavond wat onrustig werd. Dus toen hebben we besloten zaterdagochtend een keer over te slaan. We hebben toen lekker met zn drietjes thuis wat gekeuveld. O.a. Natan lekker in bad gedaan:





En smiddags hebben Corne en ik de film: Fireproof gekeken. Een echte aanrader voor getrouwde stellen! Het was een heerlijke feel good movie, met een super duidelijke boodschap, over hoe je je huwelijk goed kan houden!

Ook zijn we zondagmiddag even over de heide wezen lopen. Zolang we al in Ede wonen zeggen we elka jaar, als de heide in bloei staat: we moeten er heen. maar elke keer zijn we te druk en komt het er niet van. Maar dit jaar dus wel. Meteen een goede gelegenheid om onze buikdrager te proberen. (die hebben we zomaar gekregen van onze buurvrouw! En hij bevalt super!)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten