maandag 22 juni 2009

Andere auto!


Afgelopen zaterdag hebben we de sprong gewaagd, om een heuse gezinsauto te kopen! Corne is met zijn vriend Menno op stap geweest om auto's te gaan bekijken. Ze gingen eerste instantie voor een Toyota, Peugeot of Skoda. Maar ze kwamen deze stoere wagen tegen en die is het geworden! Ik heb er ook even mee proef gereden door de wijk, en ik moet zeggen dat het me niets tegen viel. Alleen het inparkeren zal nog wel wat oefening kosten! Vrijdag heeft Corne een dagje vrij (ivm echo en wat bezoekjes in het westen) dus dan gaan we hem ophalen! Vandaag heb ik de laatste keer een lange afstand met ons oude vertrouwde polotje gereden. Ben namelijk een dagje naar Simone en Tijmen geweest! Was erg gezellig, lekker in de tuin gezeten.

Tenslotte wil ik nog even een foto laten zien van onze eerste oogst! Namelijk de aardbeien die vorige week aan onze 6 aardbeienplantjes zaten! Ben helemaal trots op mn mini groenten tuin! Nu nog wachten op de sla, paprika en courgette!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten