vrijdag 5 juni 2009

Zwangerschapsverlof is begonnen!









Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik mijn collega's vertelde dat ik in verwachting was, en nu is het moment van mijn verlof al aangebroken! Er zijn ondertussen 20 weken verstreken tussen het moment van vertellen en nu. De afgelopen 2 weken ben ik nog 4 ochtenden op mijn werk geweest om de laatste hand aan de zorgdossiers te leggen. En woensdag heb ik afscheid genomen van mijn afdeling (4). Een vreemd idee, dat het allemaal door blijft draaien zonder dat ik er ben. Zo zie je maar: niemand is onmisbaar! Ik hoop dat ik alles netjes heb achter gelaten voor de collega's die tijdelijk de zorg overnemen over de 5 bewoners die ik onder mijn hoede had. Bij deze bewoners ben ik ook wat langer langs geweest die ochtend. Ik kreeg van 1 van de bewoners ook nog de felbegeerde zelf gebreide sokjes! Ik weet het, ik ben lekker ouderwerts, maar ik vind je zo leuk!!! Een collega had ze ook van haar gehad voor haar as kleinkind, maar ik nog niet. Dus ik was helemaal blij toen ik bij het afscheid nemen ook nog een paar kreeg!
's Middags kwam mijn vriendin langs, en die had ook een verassing bij dr! Ze was al vanaf onze vakantie naar Roemenie aan het haken geslagen voor een kleedje voor de baby. En die was nu af! Dus ik kreeg hem officieel overhandigd nu. Anne, ik vind hem helemaal geweldig!!! Bedankt!
Verder kan ik nu wel beginnen met genieten van mijn verlof. Ik heb Bethanie voor een tijdje in de vrieskast gezet, en ben nu aan het genieten van het niet meer hoeven! Gisteren gezellig op bezoek geweest bij mn zus, die ook nog geniet van haar verlof. Lekker geknuffeld met beide neefjes! En volgende week zit mijn week ook al helemaal vol! (ik moet er zelfs voor waken dat ik nog wel voldoende tijd en rust over houd)
Aan het eind van de middag gaan we even langs de drukker voor het bestellen van de kaartjes. Best lastig om in te schatten hoeveel je er nodig hebt. Wie stuur je wel een kaartje en wie niet? En wat voor tekst zet je er in? En zijn zoveel voorbeelden! Hopelijk hebben we de goede keuze gemaakt. Nu ga ik even een tijdje op de bank liggen om bij te komen van de hooikoorts. Dat is het enige ongemak (buiten mijn dikke enkels) waar ik last van heb. Vreselijk,vooral omdat ik er niets voor mag gebruiken. Ik heb nu wel oog en neusdruppels gekregen van de dokter, die ik aan het eind van de dag mag ophalen. Hopelijk geeft dat wat verlichting, want buiten dat het hopeloos vervelend is, zie ik er nu ook niet op mn charmants uit met een rode neus en dikke/rode/vermoeide ogen...

1 opmerking:

  1. Lieve Cootje, dat is leuk een nieuwe website!!!

    Ik ben benieuwd naar je verhalen, ga het zeker bijhouden!

    Ben benieuwd of het Westerkindje de sprei ook leuk vind!
    De sokjes zijn inderdaad te gek, superlief!

    Succes met de laatste loodjes meis!

    ik hou van je, liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen