vrijdag 12 juni 2009

Weer een week voorbij.

Weer een week verlof voorbij. De weken vliegen voorbij moet ik zeggen. Aan de ene kant wel heerlijk, maar aan de andere kant bedenk ik me steeds: ik wil nog zoveel doen!!! Ik wil vollop genieten van het onverantwoordelijk leventje wat ik nu nog heb. Van alles doen, en overal heen. Alhoewel ik ook merk dat ik mijn rust hard nodig heb. Wat ik wel heerlijk vind is dat ik niet meer moet. Als ik snachts slecht slaap (wat nu vaker voorkomt, met een steeds dikker wordende buik) dan is het niet erg, aangezien ik de volgende dag niet om 6.00 eruit moet voor mn werk. Aan het begin van de week had ik een afspraak met een vriendin, maar die belde af omdat ze zelf ook even te moe was (logisch ;-)) En dat vond ik stiekum niet erg...dus heb een dagje lekker 'genikst' thuis en een dvd van mc daughters gekeken. (ben nog steeds bij serie 1, Jo!) Dinsdag kwamen er collegas op de koffie. Gezellig even bijkletsen, maar toch was ik niet jaloers op hen. Ik moet zeggen dat ik mn werk niet echt mis...sorry Bethanie! Woensdag kwam mijn zus met de jongens. Heerlijk knuffen met mn neefjes. We zijn nog even naar de kinderboerderij geweest. Niels vroeg zich af of er Tijgers waren, maar helaas die hebben we niet gezien. Een dagje later heb ik die wel gezien, want toen hebben Corne en ik onze (schoon)ouders meegenomen voor een dagje Dierentuin. We hadden ze dit aangeboden voor vader-, en moederdag. En aangezien ze nu een weekje in Bennekom zitten was Ouwehands dierenpark een goed idee. De dag begon somber, want het regende flink. Maar toen we vertrokken vanaf de camping klaarde het op en was het de hele dag droog!!! Alhoewel we maar van 11.00-16.00 geweest zijn was ik helemaal op aan het eind vd dag. Heb toch niet zoveel energie als ik dacht... In de caravan hebben we even een bakkie gedaan en daarna trakteerde ze ons op een overheerlijke pannekoek!

Nu: vrijdag ben ik van plan wat in het huishouden te gaan doen. En aan het eind van de middag (ligt er aan hoelaat Corne uit school is) vertrekken we ri Arnhem. Eerst even saampies een pizza eten en daarna naar het concert van Oslo gospel choir en Michael W. Smith. Heb er zin in! En gelukkig hebben we zitplaatsen, dus kan ik het hopelijk wel volhouden!

Verder gaat het met de zwangerschap goed! Ik ben vd week weer bij de verloskundige geweest. Ik had het niet verwacht maar die afspraken worden gewoon routine: Wegen, RR co, Voelen, Hartje luisteren...alles goed?...mooi tot over 2 weken! Alleen het nadeel was nu dat ze niet goed kon voelen hoe het kindje lag. Dus de 'vrijblijvende liggingsecho' die ze sinds kort aan bieden, was niet meer vrijblijvend voor mij. Over 2 weken krijg ik deze, om te zien of het kindje mooi met het hoofdje naar beneden ligt. Ik hoop het maar! Verder is het kamertje ook bijna klaar. Vlgd week komt mn moeder helpen schoonmaken en de gordijnen ophangen. Dan kan ik beginnen met wassen! Tenslotte nog een foto. We hebben hem al een aantal weken in huis, maar toch wil ik nog even vol trots onze kinderwagen laten zien:



1 opmerking:

  1. Ha Colinde,

    Mooie kinderwagen zeg! Daar kun je mee gezien worden straks!! Succes in't huishouden vandaag ;-) en n hele mooie avond!

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen